Strona główna

 Kontakt  Pomoc
Rozmowa on-line
z konsultantem
Szybkie zamówienie (krok 1)
 
 

Netlook.pl Webhosting: Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta

 

Strona główna

 

Oferty promocyjne

 

Aktualności

 

Hosting i serwery

 

   Serwery wirtualne

 

   Konta Dedykowane

 

   Konta VDS

 

   Root serwery

 

   Opcje dodatkowe

 

Rejestracja domen

 

Certyfikaty SSL

 

Wsparcie techniczne

 

   Konfiguracja usług

 

   Obsługa domen

 

   Czat z doradcą

 

Rozliczenia i płatności

 

Kontakt z obsługą

 

   Adresy i telefony

 

   Infolinia BOK

 

   Informacje o firmie

 

   Centrum Danych

 

   Pomoc on-line 24h

 

Aspekty prawne

  

 

 

 

Kontakt e-mail:

- Biuro Obsługi Klienta (informacje, pomoc techniczna - całą dobę)

 

- Dział Płatności (rozliczenia, faktury - Pn. - Pt. w godz. 10 - 18)

 

- Zgłaszanie nadużyć dotyczących kont i serwerów użytkowników


Pomoc 24h - Informacje, rozliczenia, zgłoszenia problemowe:

https://CentrumPomocyTechnicznej.pl (całą dobę - wyłącznie dla użytkowników)

 

Wszystkie serwery są monitorowane i sprawdzane przez wyspecjalizowanych administratorów. Prowadzimy stały nadzór nad bezpieczeństwem Państwa stron internetowych. Przez całą dobę, 7 dni w tygodniu czekamy na Państwa pytania, sugestie i zgłoszenia związane z funkcjonowaniem oferowanych przez nas usług. Dołożymy wszelkich starań, aby Państwa zgłoszenie było zrealizowane w najkrótszym możliwym czasie!

 


Kontakt telefoniczny z PROSCAPE - netlook.pl (Pn. - Pt. w godz. 10 - 18):

801 000 859 - Infolinia ulgowa (opłata wg stawki operatora) (informacje, pomoc techniczna)

 

918 812 192 - Infolinia dla użytkowników telefonów komórkowych (pomoc techniczna)

 

918 812 193 - Faks (czynny całą dobę)

 

Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10 do 18 nasi konsultanci Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta są gotowi do udzielenia Państwu niezbędnych wskazówek i porad z zakresu oferowanych przez nas usług. Nasi pracownicy są profesjonalnie przeszkoleni z zakresu usług internetowych, i w razie potrzeby - służą także Państwu pomocą doradczą w kwestiach wyboru odpowiedniej dla Państwa usługi oraz konfiguracji programów wykorzystywanych przez Państwa do łączenia z naszymi serwerami i domenami. W każdej chwili mogą Państwo także wysłać swoje pytanie na adres poczty elektronicznej Biura Obsługi Klienta .


Zapraszamy również do skorzystania z poniższego formularza, dzięki któremu w szybki sposób mogą Państwo się z nami skontaktować przesyłając swoją wiadomość bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta.  

Nasi konsultanci są dostępni specjalnie dla Państwa przez 24h / dobę, 7 dni w tygodniu

i wkrótce skontaktują się z Państwem odpowiadając na przesłaną do nas wiadomość:

Imię (nazwa firmy):

 

 

E-mail:

 

 

Pytanie/wiadomość:

 

 

W poniższym polu, w celu weryfikacji, proszę wpisać wyraz odczytany z tokenu:

 

 

 

 

 


Baza wiedzy na temat produktów http://pomoc.netlook.pl

Informacje o zmianach w konfiguracji usług http://konfiguracje.netlook.pl

Centrum Pomocy Technicznej https://CentrumPomocyTechnicznej.pl

 

 
 

Infolinia: 0801 000 859 • e-mail:

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2016 PROSCAPE Netlook.pl Hosting