Strona główna

 Kontakt  Pomoc
Rozmowa on-line
z konsultantem
Szybkie zamówienie (krok 1)
 
 

Wsparcie techniczne: Wskazówki dotyczące obsługi domen zarejestrowanych w Netlook.pl

 

Strona główna

 

Oferty promocyjne

 

Aktualności

 

Hosting i serwery

 

   Serwery wirtualne

 

   Konta Dedykowane

 

   Konta VDS

 

   Root serwery

 

   Opcje dodatkowe

 

Rejestracja domen

 

Certyfikaty SSL

 

Wsparcie techniczne

 

   Konfiguracja usług

 

   Obsługa domen

 

   Czat z doradcą

 

Rozliczenia i płatności

 

Kontakt z obsługą

 

   Adresy i telefony

 

   Infolinia BOK

 

   Informacje o firmie

 

   Centrum Danych

 

   Pomoc on-line 24h

 

Aspekty prawne

 

 

 

 

 

Aby wyświetlić informacje dotyczące interesującego Państwa zagadnienia, wystarczy kliknąć na wybrany temat.

Po powtórnym kliknięciu, odpowiedź zostanie ukryta.

 


Wskazówki dotyczące obsługi domen internetowych w Netlook.pl

 

 

 W jaki sposób można zarejestrować nową domenę?

 

 Posiadam zarejestrowaną domenę w innej firmie - jak mogę ją przenieść do Netlook.pl?


 Co należy zrobić aby zarejestrowaną domenę umieścić na serwerze WWW?


  W jaki sposób można zmienić delegację domeny?


  Od kogo mogę uzyskać kod authinfo mojej domeny?


  Zapomniałem odnowić domenę - czy jeszcze mogę ją odzyskać?




 

Baza wiedzy na temat produktów http://pomoc.netlook.pl

 

Informacje o zmianach w konfiguracji usług http://konfiguracje.netlook.pl

 

Centrum Pomocy Technicznej https://CentrumPomocyTechnicznej.pl

 

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta - INFOLINIA 0-801 000 859

 

 
 

Infolinia: 0801 000 859 • e-mail:

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2017 PROSCAPE Netlook.pl Hosting